დამკვეთის ბრიფი:
ღვინის ისტორიის ფონდის მიზანია ღვინის წარმოშობასა და მასთან დაკავშირებული კვლევების ხელშეწყობა და, ასევე, საქრთველოს, როგორც ერთ-ერთი უძველესი ღვინის კულტურის მქონე ქვეყნის წარმოჩენა. ჩვენი სურვილია შეიქმნას ფონდის იდენტობასთან ასოცირებული ლოგო და ვებსაიტი.
დიზაინის ფილოსოფია:
საქართველოში ვაზისა და მისგან დაწურული ღვინის მიმართ განსაკუთრებული დამოკიდებულება და მასთან ურთიერთობა საუკუნეებს ითვლის. სწორედ ძვ.წ-ის მე-7 საუკუნით დათარიღებული ქანდაკება ავირჩიეთ ფონდის სიმბოლოდ, იგივე ლოგოდ, რომელსაც ხელში სასმისი - ყანწი უჭირავს. იგი არის ერთგვარი სიმბოლო ქართული სუფრისა და ღვინის კულტურის, რომელიც ზუსტად პასუხობს დამკვეთის მოლოდინს. ვებსაიტის დიზაინზე მუშაობისას აქტიურად გამოვიყენეთ ლოგოს კონცეფცია, რამაც ხაზი გაუსვა მის ხასიათს, იდენტობას და კავშირს წარსულსა და მომავალს შორის. იგი წარმოადგენს ტრადიციებისა და თანაედროვეობის ერთგვარ უწყვეტობას.
პროდუქტი: ლოგო, კონცეფცია, ვებ გვერდი
დამკვეთი: ღვინის ისტორიის ფონდი
სააგენტო: კონექტი
იდეის ავტორი და კრეატიული დირექტორი: დავით რიკიაშვილი
ლოგოს დიზაინერი: თაკო ჩხაიძე
ვებ დიზაინერი: ნიკა ბუთურიშვილი
ფოტოების დამუშავება: ეთერ გზირიშვილი
ფოტო ოპერატორი: ლევან ლეკიაშვილი
პროგრამირება: მარიამ ჯაფარიძე, ნიკა ჭითანავა
პროექტის მენეჯერი: ელენე ჭავჭანიძე, ნათია სუხიტაშვილი, მარიამ ფერიშვილი www.winehistory.ge
დამკვეთი: ღვინის ისტორიის ფონდი
სააგენტო: კონექტი
იდეის ავტორი და კრეატიული დირექტორი: დავით რიკიაშვილი
ლოგოს დიზაინერი: თაკო ჩხაიძე
ვებ დიზაინერი: ნიკა ბუთურიშვილი
ფოტოების დამუშავება: ეთერ გზირიშვილი
ფოტო ოპერატორი: ლევან ლეკიაშვილი
პროგრამირება: მარიამ ჯაფარიძე, ნიკა ჭითანავა
პროექტის მენეჯერი: ელენე ჭავჭანიძე, ნათია სუხიტაშვილი, მარიამ ფერიშვილი www.winehistory.ge