დამკვეთის ბრიფი:
უძრავი ქონების პლატფორმა „Area“ მიზანად ისახავს თქვას ახალი სიტყვა უძრავი ქონების ბაზარზე ამბიციური და ინოვაციური ფლატფორმის შექმნით. კომპანიის მოთხოვნაა შეიქმნას Area- თვის რელევანტური ტიპოგრაფიკული ლოგო.
დიზაინის ფილოსოფია:
ტიპოგრაფიკული ლოგოს მინიმალისტური გადაწყვეტა, რომელიც შეიქმნა კონკრეტულად სააგენტოსათვის განსაზღვრული უნიკალური პატერნით, რამაც შემდგომში განაპირობა სრულიად კომპანიის ვიზუალური კომუნიკაცია.
პროდუქტი: ლოგო და ბრენდინგი
კლიენტი: არეა - უძრავი ქონების პლატფორმა
სააგენტო: კონექტი
დიზაინერი: ეთო გზირიშვილი
კრეატიული დირექტორი: დავით რიკიაშვილი
პროექტის მენეჯერი: თეა გოროზია