დამკვეთის ბრიფი: „ბანი ჯგუფი“ წარმოადგენს სამშენებლო-დეველოპერულ კომპანიას, რომლისთვისაც მთავარი ამოცანაა მომხმარებლისათვის მაქსიმალური კომფორტის შექმნა. ჩვენი სურვილია შეიქმნას კორპორაციული ბრენდინგი, რაც ხაზს გაუსვამს კომპანიის იდენტობასა და ხასიათს.
დიზაინის ფილოსოფია: კომპანიის კორპორაციული სტილის განსაზღვრისას არჩევანი შევაჩერეთ ისეთ ფერებზე, როგორიც არის შავი და ოქროსფერი. მათი სწორი კომბინაცია საშუალებას გვაძლევს ხაზი გავუსვათ მის სოლიდურსა და სანდო ხასიათს, რომლებიც კომპანიის ხედვის ძრითად მამოძრავებელ ასპექტებს წარმოადგენს.