Image alt text

კომფორტერი

პარტნიორი

კომფორტერი

იხილეთ საიტი

დამკვეთი: კომფორტერი

  • სახელის შერჩევა (Naming)
  • ლოგო და ბრენდინგი (Logo/Branding)
Image alt text
Image alt text
The most interesting for the team was company’s naming process. The name was intended to be easily understandable, uniting the whole concept , indicating to maximum convenience, comfortable and desirable environment to the customers . The word “ Comforter “ , chosen particularly for the company, without suffix 
“er” ,means union of people, loving comfort.
Video shows “Comforter’s” long lasted hard -working but pleasant process for each member of the staff .
დამკვეთის ბრიფი:
ბრენდის დაარსების მიზანია მიაწოდოს მომხმარებელს თანამედროვე და ამავდროულად კომფორტული ავეჯი, ინტერიერის დიზაინის აქსესუარები და დეკორის ელემენტები. მოთხოვნა არის კომპანიისათვის შეიქმნას სახელი, ლოგო და ბრენდინგი.

დიზაინის ფილოსოფია:

მუშაობის დაწყებისთანავე ვიგრძენით, რომ კომფორტერის ვიზუალური აიდენტიკა უნდა ყოფილიყო თავად ბრენდის ხედვის ავთენტური. თანამედროვე ელემენტებით ზომიერად გაჯერებული გამომსახველობა და მინიმალისტური ფორმები ქმნიან ბრენდის იდენტობას.