დამკვეთის ბრიფი: "G2" წარმოადგენს დეველოპერული მიმართულების პროექტს, რომელიც ხორციელდება ბათუმში "მართვის კომპანია GGM"-ის მიერ. ზოგადოდ კომპანიისა და კერძოდ "G2"-ის მთავარი პრინციპია თანაბრად გაითვალისწინოს საკუთარი, დამკვეთთა, კლიენტთა თუ დასაქმებულთა უფლებები და ხელი შეუწყოს ქვეყანაში დეველოპერული მიმართულების ჯანსაღ განვითარებას. ჩვენი სურვილია "G2"-თვის შეიქმნას ლოგო და ბრენდინგი, რომელიც უპასუხებს კომპანიის მაღალ სტანდარტებს.
დიზაინის ფილოსოფია: პროექტის ლოგოს შექმნა, ერთის მხრივ, განაპირობა თავად კომპანიის სახელში არსებულმა ასომ "G", რომელიც, ასევე, ალფაბეტურ სიმბოლიკაში წარმოგვიდგება როგორც ერთ-ერთი მყარი ასო და ასოციაციურად გულისხმობს ძალას, თავდაჯერებულობას. ლოგოში არსებული რიცხვი "2" კი, იგივე კვადრატი, პირდაპირ უკავშირდება მშენებლობას.
ლოგოს შემდეგ არანაკლებ მნიშვნელოვანი ასპექტია ბრენდინგი, რომელიც აქტიურად დაიტვირთა მოწითალო-მონარინჯისფრო (აგურისფერი) გადაწყვეტებით, რომელმაც საშუალება მოგვცა ბრენდირების მთლიანი კონცეფცია ასოციაციურად დაგვეკავშირებინა უშაუალოდ მშენებლობასთან.
პროექტი "G2" კიდევ ერთი გადაკვეთის წერტილია "მართვის კომპანია GGM"-სა და "კონექტს" შორის, რომელიც წარმოადგენს არაერთი წარმატებულ პროექტზე ერთობლივად მუშაობის ერთგვარ გაგრძელებას.