კლიენტი: „გეფერინი“ არის ქართული ბრენდი, რომელიც წარმატებით იყიდება საზღვარგარეთ. ახალ ვებგვერდზე აქცენტირებული უნდა იყოს, რომ ეს არის ქართული ბიზნესი.
კონექტის მიდგომა: იქიდან გამომდინარე, რომ გეფერინის პროდუქცია 11 ქვეყანაში გადის ექსპორტზე, მთავარი ამოცანა იყო, რომ საიტზე ყოფილიყო ონლაინ შეძენის შესაძლებლობა. შემუშავდა მომხმარებელზე ორიენტირებული არქიტექტურა და შეიქმნა რესპონსიული დიზაინი, რომელიც თავსებადია სხვადასხვა მოწყობილობებზე.
ბიზნეს დაჯილდოების ერთ-ერთი გამარჯვებული, წლის ქართული პროდუქტი, კომპანია "გეფერინი", რომელიც წარმატებით გადის ექსპორტზე 11 ქვეყანაში, ახალი ვებგვერდის შექმნით დაინტერესდა, რაშიც მას კონექტი დაეხმარა. ჩვენ საფუძვლიანად შევისწავლეთ „გეფერინის“ ბიზნესმოდელი და შევქმენით მათ საჭიროებებზე მორგებული კონცეფცია.