“Carexpress“ კავკასიაში ერთ-ერთი ყველაზე მსხვილი ლიცენზირებული ავტო-იმპორტიორია, რომელსაც 15 წლიანი გამოცდილება აქვს. კომპანია ავტომობილების იმპორტს მსოფლიოს წამყვანი საავტომობილო აუქციონებიდან ახორციელებს.
„Carexpress“ გამოირჩევა მომხმარებელზე მორგებული ინოვაციური სერვისებით, როგორიცაა თანადაფინანსების სისტემა და ტრანსპორტირებისას მიყენებული ზიანის დაზღვევა.
ჩვენი თანამშრომლობა „Carexpress“-თან ფოკუსირებული იყო სოციალური ქსელებისთვის კონტენტის შექმნასა და მართვაზე, რაც მიზნად ისახავდა ბრენდის ციფრული პოზიციონირების გამყარებასა და მაღალი სტანდარტების დამკვიდრებას.
1. ციფრული არხების სრულყოფილი მართვა
ჩვენი გუნდი სრულად მართავდა „Carexpress“-ის ციფრულ არხებს, რაც მოიცავდა სტრატეგიულ დაგეგმვას, კამპანიების სტრუქტურირებას და ყოველდღიურ ოპტიმიზაციას. მთავარი ამოცანა იყო ბრენდის უნიკალური უპირატესობების წარმოჩენა და მომხმარებლებთან ეფექტური კომუნიკაცია.
2. პრემიუმ კონტენტის შექმნა და ვიზუალური ბრენდინგი
პროექტის ყველაზე ძლიერი მხარეს წარმოადგენდა კონტენტის შექმნა, რომლითაც ბრენდის ვიზუალური იდენტობა მკვეთრად გაუმჯობესდა:
3. ციფრული რეკლამა
მიუხედავად დროის მოკლე მონაკვეთისა, განხორციელდა META Ads-ის სტრატეგიული კამპანიები ცნობადობაზე, ჩართულობასა და ლიდების გენერირებაზე ფოკუსირებით. ამ კამპანიებმა, საფუძველი ჩაუყარა მომავალი ზრდის პოტენციალს, უზრუნველყო სტაბილური ციფრული ნაკადი და შემდგომი მასშტაბირებისთვის მყარი ბაზა შექმნა.
ჩვენი 6 თვიანი სამუშაოს ფარგლებში, „Carexpress“-მა მიიღო სრულად ფორმირებული, მაღალი ხარისხის ციფრული არქივი და გამყარებული ვიზუალური იდენტობა ციფრულ პლატფორმებზე.