SEO-ს უპირატესობები: ორგანული ტრაფიკიდან ბრენდის ცნობადობამდე
გუგლში უპირატესობის მოსაპოვებლად არსებობს მარტივი გზაც – დარეკლამება. მიუხედავად იმისა, რომ გუგლში რეკლამების განთავსება შესაძლებელია, გამოკვლეულია, რომ მომხმარებლები დარეკლამებულ ძიების შედეგებს ნაკლებად წყალობენ და უპირატესობას, ორგანულ, საძიებო სისტემის მიერ “ბუნებრივად” შემოთავაზებულ შედეგებს ანიჭებენ. ეს იმით იხსნება რომ ინტერნეტ მომხმარებლებს, გუგლის ალგორითმის მიმართ, მაღალი ნდობა აქვთ. ამიტომ უნდა ითქვას, რომ SEO ოპტიმიზაცია არა მხოლოდ ეფექტური გზაა, არამედ ფინანსურადაც მეტად მომგებიანია. გუგლის ალგორითმზე მორგებული ქივორდები და ოპტიმიზაცია ბიზნესისთვის უფრო იაფი ჯდება – ეს საუკეთესო გზაა პროდუქტით თუ სერვისით დაინტერესებული მომხმხარებლების მოსაზიდად, ძვირადღირებული რეკლამის განთავსების გარეშე, რომელთა ეფექტურობაც კითხვის ნიშნის ქვეშ დგას. SEO-სთვის ყურადღების დათმობით კი გუგლი თქვენს საიტზე გასცემს რეკომენდაციას. გუგლის რეკომენდაციას კი, მოგეხსენებათ, ციფრულ სამყაროში, დიდი ძალა აქვს.
Airbnb შესანიშნავი მაგალითია იმისა, თუ როგორ შეუძლია SEO-ს, გლობალურ ბრენდს, წარმატების მიღწევაში დაეხმაროს. თავდაპირველად, Airbnb-ს ორგანული ტრაფიკის მოზიდვასთან დაკავშირებით პრობლემები ჰქონდა. ამის მოსაგვარებლად, კომპანიამ გადაწყვიტა SEO-ში ჩაედო ინვესტიცია და დაეწყო ხარისხიანი კონტენტის შექმნა, რომელიც ფოკუსირებული იქნებოდა კონკრეტულ საკვანძო სიტყვებზე და მოგზაურობასთან დაკავშირებულ თემებზე. შედეგად, Airbnb-იმ მნიშვნელოვნად გაზარდა ორგანული ტრაფიკი და გააუმჯობესა თავისი პოზიციები საძიებო სისტემებში. კომპანიამ ასევე გააუმჯობესა ვებსაიტის ტექნიკური SEO, რამაც ხელი შეუწყო ვებსაიტის სიჩქარის და მომხმარებლის გამოცდილების გაუმჯობესებას.
დღეს Airbnb ერთ-ერთი ყველაზე პოპულარული სამოგზაურო პლატფორმაა მსოფლიოში, რომლის წარმატებაშიც, SEO-ს ეფექტურ სტრატეგიას, დიდი წვლილი მიუძღვის.