2. სოციალური მედიის სამართავი ხელსაწყოების გამოყენება
რამდენიმე პლატფორმის ერთდროულად მართვა, განსაკუთრებით მზარდი ბიზნესისთვის, საკმაოდ რთული ამოცანაა. სწორედ ამიტომ არსებობს სპეციალური ხელსაწყოები, რომლებიც გვეხმარება პროცესების გამარტივებაში, ორგანიზებასა და თანმიმდევრულობის შენარჩუნებაში.
Hootsuite, Buffer და Sprout Social-ის მსგავსი პლატფორმები საშუალებას გაძლევთ:
წინასწარ დაგეგმოთ პოსტები სხვადასხვა პლატფორმისთვის;
თვალი ადევნოთ თქვენი ბრენდის ხსენებას და დროულად უპასუხოთ გამოხმაურებებს;
გააანალიზოთ პოსტების შედეგები და დახვეწოთ სტრატეგია.
ყოველდღიური დავალებების ავტომატიზებით თქვენ გამოათავისუფლებთ დროს შემოქმედებითი საქმიანობისთვის - იქნება ეს ახალი იდეების გენერირება თუ კამპანიების დაგეგმვა.
3. სოციალური მედია რეკლამების შექმნა და მათი ოპტიმიზაცია
მიუხედავად იმისა, რომ ორგანული წვდომა მნიშვნელოვანია, ის ხშირად პლატფორმების ალგორითმებით იზღუდება. აუდიტორიის გასაფართოებლად და კონკრეტული შედეგების მისაღწევად აუცილებელია სოციალური მედია რეკლამების გამოყენება.
როგორ გავხადოთ სარეკლამო კამპანიები ეფექტური?
შეისწავლეთ თქვენი აუდიტორია: გამოიყენეთ Facebook Audience Manager-ისა და Instagram Insights-ის მსგავსი ინსტრუმენტები აუდიტორიის დემოგრაფიული მონაცემებისა და ქცევის გასაანალიზებლად;
შექმენით ინსპირაციული კონტენტი: ვიზუალურად განსხვავებული და დამარწმუნებელი ტექსტი გადამწყვეტია ყურადღების მისაპყრობად;
ჩაატარეთ A/B ტესტირება: გამოსცადეთ სხვადასხვა სათაური, ვიზუალი და მოქმედებისკენ მოწოდება, რომ გაარკვიოთ, რა მუშაობს საუკეთესოდ თქვენს აუდიტორიასთან;
დაგეგმეთ ბიუჯეტი გონივრულად: დაიწყეთ მცირე თანხით და თანდათან გაზარდეთ ინვესტიცია დადებითი შედეგების დანახვისას.