რატომ არ არის ბიზნესისთვის საკმარისი მხოლოდ Facebook და Instagram?

ავტორი: ზურა თეგერაშვილი

გამოქვეყნდა

12.12.2025

წაკითხვის დრო

0 წუთის საკითხავი

ციფრულ მარკეტინგში ხშირად იქმნება ილუზია, რომ სოციალური მედიის აქტიური გვერდები ბიზნესის წარმატების გარანტიაა. დიახ, Facebook და Instagram აუდიტორიასთან კომუნიკაციისა და ბრენდის ცნობადობისთვის შეუცვლელი ინსტრუმენტებია, თუმცა ბიზნეს-მოდელის მხოლოდ ამ პლატფორმებზე “დაშენება“ ფუნდამენტური სტრატეგიული ხარვეზია.

 

სერიოზული კომპანიისთვის ვებგვერდი ფუფუნება არაა – ეს ციფრული ინფრასტრუქტურის მთავარი საფუძველია. ამ ბლოგში ის 5 კრიტიკული ფაქტორი შევაჯამეთ, რომელიც ნათლად აჩვენებს, თუ რატომ სჭირდება წარმატებულ ბიზნესს საკუთარი ციფრული პლატფორმა.

 

1. რისკების დივერსიფიკაცია


რისკების დივერსიფიკაცია ბიზნესის ერთ-ერთი ოქროს წესია. როდესაც თქვენი გაყიდვები 100%-ით Meta-ს (Facebook/Instagram) ეკოსისტემაზეა დამოკიდებული, თქვენი ბიზნესის ბედს მესამე მხარე წყვეტს. რაც თავის მხრივ ნიშნავს, რომ თქვენი აქტივები დაუცველია. ვებგვერდი კი თქვენი პირადი საკუთრებაა, რომლის წესებსაც თავად განსაზღვრავთ.

 

2. პასიური VS აქტიური ძიება (Google-ის ფაქტორი)


სოციალურ ქსელსა და ვებგვერდს შორის პრინციპული განსხვავებები არსებობს. სოციალურ მედიაში თქვენ მომხმარებელს თავად “ეჭრებით” (Interruption Marketing), ხოლო საძიებო სისტემებში მომხმარებელი თავად გპოულობთ. მაშინ, როცა თქვენი პროდუქტით - რეალურად ინტერესდება.

 

სწორედ ამიტომ, პროფესიონალური ვებსაიტის დამზადება არა მხოლოდ ვიზუალურ მხარეს, არამედ ისეთი SEO არქიტექტურის შექმნასაც გულისხმობს, რომელიც საძიებო სისტემებში წამყვან პოზიციებს დაგაკავებინებთ. ვებგვერდის გარეშე კი მსგავსი მომხმარებლებისთვის, რომელიც უკვე მზადაა იმ პროდუქტის თუ მომსახურების შესაძენად, რომელსაც თქვენ ყიდით - უბრალოდ არ არსებობთ.

ძებნა

3. მომხმარებლის გამოცდილების (UX) სრული კონტროლი


Facebook და Instagram შაბლონურ დიზაინსა და ფუნქციონალს გთავაზობთ – ყველა გვერდი ვიზუალურად იდენტურია. საკუთარი პლატფორმა კი საშუალებას გაძლევთ, ვიზიტორიდან – კლიენტამდე უნიკალური გზა თავად გაიკვლიოთ. თქვენ მართავთ ნავიგაციასა და ვიზუალურ იერარქიას ისე, რომ გადაწყვეტილების მიღების პროცესი, ყველა სხვა  ხელისშემშლელი ფაქტორის გარეშე, მაქსიმალურად გაამარტივოთ.

 

4. მონაცემები, როგორც აქტივი


ციფრულ ეკონომიკაში მონაცემები ყველაზე ძვირფასი ვალუტაა. სოციალურ ქსელში თქვენი “ფოლოვერების“ შესახებ ინფორმაციას თავად პლატფორმა ფლობს. საკუთარი ვებგვერდით კი თქვენ აგროვებთ ეგრეთ წოდებულ First-Party Data-ს: ვიზიტორების ქცევის ზუსტ ანალიტიკას. ეს საშუალებას გაძლევთ, მომხმარებლების საკუთარი ბაზა (CRM) შექმნათ და პერსონალიზებული მარკეტინგული კამპანიები განახორციელოთ.

 

5. მასშტაბირება და ავტომატიზაცია


სოციალური მედია ძირითადად ფიზიკურად მართვის რეჟიმს მოითხოვს. ვებსაიტი კი ბიზნეს-პროცესების ავტომატიზაციის საშუალებას იძლევა. ონლაინ გადახდები, ჯავშნების სისტემა, კატალოგების განახლება თუ ჩატ-ბოტები – ეს ყველაფერი თქვენს ვებგვერდს 24/7-ზე მომუშავე გაყიდვების ოფისად აქცევს.

 

შეჯამებისთვის უნდა ითქვას, რომ თანამედროვე ბიზნესში სოციალი მედიის როლი, რა თქმა უნდა უდიდესია, თუმცა  ტექნოლოგიები წარმოუდგენელი სისწრაფით ვითარდება და ვებსაიტის დამზადება დღეს უკვე ყველას შეუძლია. თუმცა რთულ კონკურენციაში მხოლოდ ის იგებს, ვისი საიტიც ტექნიკურად უნაკლო და მომხმარებელზე მაქსიმალურად მორგებულია. ჩვენ კი სწორედ ასეთ ვებსაიტებს ვამზადებთ. დაათვალიერეთ პორტფოლიო, შეაფასეთ პროექტები და მოგვწერეთ ან დაგვირეკეთ ნომერზე 📞 032 2 47 07 70 

 

ნუ გადადებთ – თქვენი ციფრული რეალობა აქ იწყება!

 

სხვა ბლოგები