კომპანიისთვის, სოციალური მედიის მთავარი დანიშნულება, მომხმარებელთან მუდმივი კავშირის შენარჩუნება და მათ საჭიროებებსა და მოლოდინებზე სერვისების მორგებაა. ის საშუალებას გაძლევთ, თქვენს აუდიტორიას პირდაპირ ესაუბროთ, მათგან უკუკავშირი მიიღოთ და ლოიალური მომხმარებლები თქვენი ბრენდის გარშემო გააერთიანოთ.
ეფექტური სოციალური მედიის სტრატეგია რამდენიმე ფუნდამენტურ პრინციპზეა აგებული:
- აუდიტორიის ანალიზი: პირველ რიგში, აუცილებელია თქვენი აუდიტორიის რეალური საჭიროებების გაგება. ვინ არიან თქვენი მომხმარებლები? რა აინტერესებთ? რა პრობლემებს აწყდებიან? ამ კითხვებზე პასუხები დაგეხმარებათ შექმნათ ისეთი კონტენტი, რომელიც მათთვის აქტუალური და ღირებულია. ტენდენციების გათვალისწინება და ინოვაციური მიდგომების დანერგვა მნიშვნელოვანია..
- უნიკალური კონტენტი: კონკურენტულ ბაზარზე გამოსარჩევად საჭიროა უნიკალური და კრეატიული კონტენტი, რომელიც თქვენს ბრენდს სხვებისგან გამოარჩევს. ეს შეიძლება იყოს ვიზუალურად მიმზიდველი დიზაინი, საინტერესო ტექსტები ან მოკლე, ვიდეოები.